what to do?

Seg natt på jobbet. Överbemannade till tusen och få gäster. What to do?
 
Försöker hitta inspiration till hur jag ska inreda min lägenhet, men det är sjukt svårt. I förra lägenheten var det lite annorlunda eftersom den begränsade ytan gjorde att jag bara kunde möblera på ett visst antal olika sätt, men i denna lägenhet.. det är så svårt! Jag vet inte var jag ska ha möblerna och till att börja med.. jag vet inte vad jag ska ha för möbler! Måste införskaffa mig ett matbord som jag så himla gärna vill ha och saknar, men jag har absolut ingen aning om vilket jag vill ha.. jag vet inte ens vilken färg jag vill ha!
 
Sedan är det även lite andra ytor som jag vill fylla upp, men med vad.. ja, det har jag ingen aning.
Haha, vilka problem man har, va? Nejdå.. bara liiite frustrerande
 
Inspiration
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0