Lite allmänt trams

Såja. Ny vecka imorgon, och min vecka kommer mestadels bestå av jobb. Har faktiskt inga andra planer. Jobbar alla dagar utom på tisdag.
 
Denna vecka så jobbade jag i måndags, var ledig i tisdags och onsdags. Då blev det hemmagjorda semlor, lite träning och så åt vi libanesiskt på restaurang. Det var supergott och jag kände mig allmänt bortskämd. Hihi
 
 
 
Träffade Cassandra i torsdags efter jobbet och åt lite kebab på alla hjärtans dag. 
Innan dess, på jobbet, så jobbade jag två timmar med finaste, och fick världens bästa present. Ni får veta sen!
 
 
I fredags mötte jag upp Alexandra för att sedan åka hem till mig där vi drack vin, och senare mötte vi upp Krille och Jocke på Oleary´s i Vällingby. Mer livat än så blev det inte, men det var trevligt!
 
Nu ikväll kom mamma och Anders över till mig efter jobbet med pizza och lite andra saker. Fick bland annat massa puzzel som mamma letat fram på vinden. Weho!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0