2012-12-31

Idag är det den sista dagen år 2012. 
För min del har året varit både bra och dåligt, men absolut mestadels bra! 
 
* Jag flyttade till lilla lyan i Hässelby gård i januari
* Hade en rolig födelsedagsfest i april
* Köpte träningskort och började träna lite smått (det går i perioder numera, men jag tycker iallafall att det är roligt nu)
* Jag har lärt mig att tycka om massa olika maträtter som jag inte vågat/velat äta förr
* Besökte Tova i Karlstad och åkte till Grekland med Cissi i somras
* Festat betydligt mindre än innan, vilket fått mig att må bättre
* Fick fast anställning på jobbet
* Fixade körkortstillstånd i maj, körde intensivt från oktober och klarade uppkörningen i december.
* Fick förstahandskontrakt på min nuvarande underbara lägenhet
 
Det jag menar med att det varit lite dåligt är väl egentligen bara en sak - kärleken. Det har verkligen varit upp och ner hela långa året och det har varit jobbigare än någonsin. Olyckligt kär är ingen känsla jag önskar någon. Men just nu känns det ganska stabilt och jag är nog även starkare än någonsin. Det kommer bli bra. 
 
Som jag skrev i förra inlägget så åker jag iväg på kryssning ikväll och firar både det gamla och det nya året med en person som betyder otroligt mycket för mig.
 
Gott nytt 2013 på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0