2012-12-29

Godkväll
Har inte haft speciellt stor lust att blogga, och har väl inte det just nu heller, men lite måste jag ju uppdatera iallafall. 
 
Hade en mysig julafton. Var hemma hos mamma och Anders med lite släkt på dagen. Åt gott och öppnade lite klappar. Sedan åkte jag till jobbet och firade lite jul med kollegorna också. 
Jobbade även 25 och 26 och nu sedan den 27 har jag varit ledig och är det till och med 2 januari. 
Igår var jag i stan med sällskap och shoppade lite och idag har jag firat jul med pappas familj!
 
På nyår blir det kryssning för min del. Kommer bli super tror jag. Har bokat middag med vinpaket och dagen efter blir det brunch. 
 
Nu ska jag hjälpa till lite med middagen och ikväll ska vi se Sagan om ringen på tv!
 
två bilder från julafton


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0