lite frågor & svar

 Allmänt:

 

Har du dejtat två personer åt gången: Nej. 

 

Varit kär: Ja, två gånger. Ena gången lyckligt kär, andra olyckligt. Nu har jag testat båda! Föredrar det förstnämnda.

 

Förlorat någon speciell person: Ja, min älskade lillebror

 

Jag och lillebror
 

Varit deprimerad: Jag var väldigt deprimerad när jag var sjuk. Hemskt.

 

Varit så trött att du somnat sittandes: Somnade halvsittandes i soffan tidigare ikväll

 

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Jag har aldrig försökt smita hemifrån. Är jag den ändå som inte försökt mig på det i ung ålder?

 

Brutit ett ben? Nej, lyckligtvis inte!

 

Gjort nåt du ångrar? Det har jag säkert. Men varför sitta och älta? Går ändå inte att göra det ogjort.

 

Hoppat Bungee Jump? Nej, men det finns på min to do-list innan jag dör. 

 

Ljugit för någon du tycker om? Ja det har jag. Men inte på senaste tiden. 

 

Ätit en hel tårta? Nej. Jag är inte så mycket för bakelser överhuvudtaget. Fast jag älskar prinsesstårta. Men dom är så mäktiga så jag orkar bara någon bit.

 

Gjort bort dig offentligt? Inte vad jag kan minnas. 

 

År 2013:

 

Har du lärt känna en ny vän: Nej, inte än!

 

Fått ditt hjärta krossat: Det krossades förra året. Det räcker gott och väl tycker jag. (jag vill aldrig mer vara med om det)

 

Hur många barn vill du ha i framtiden: Ett, två eller tre

 

Har du några husdjur?: Min lilla katt Tigger som bor hos mamma och Anders.

 

 

Vill du ändra ditt namn: Ja, jag funderar på att göra lite ändringar. Fast det är gällande efternamn(en)

 

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag jobbade natt. Kul va? Men några dagar senare hade jag en rolig födelsedagsfest!

 

Vilken tid vaknade du idag: Först klockan 8. Men jag somnade/vaknade lite till och från. Gick upp ur sängen vid 11-tiden.

 

Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg i sängen och skulle sova 

 

Någonting som du längtar till: Sommaren, värmen. Sedan längtar jag rent allmänt efter mycket andra stora saker.  

 

Thassos (Grekland) 2012
 

Vad lyssnar du på just nu: Absolut ingenting. Det är knäpptyst.

 

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jag tror inte det.. eller det har jag säkert.

 

Om dig:

 

Vad är ditt fullständiga namn: Mikaela Linnéa Holm Larsson

 

Stjärntecken: Vädur

 

Kille eller tjej: Tjej

 

Grundskola: Abrahamsbergsskolan och Hässelbygårdsskolan

 

Gymnasie: Blackeberg

 

Högskola: Inte än

 

Hårfärg: Brun. Eller kanske lite mer svenne-råttfärgad? Välj själva:

 

 

Långt eller kort hår: Det räcker ner under tuttarna. Måste klippa mig snart

 

Längd: 173, eller 174. Inte säker

 

Piercings: Tre i ena örat, två i andra. Hade i naveln, men den är urtagen

 

Tattoos: En över hjärtat

 

Höger eller vänster: Högerhänt.

 

Är du kär just nu? - Jag vet inte. Om jag är det så förtränger jag det. Men jag gillar någon extremt mycket. Och jag tror det är ömsesidigt.

 

 

Operation: Ingen skönhetsoperation, lite annat skit har man väl gjort.

 

Bästa vän: Ja, några sånna har jag. I love you

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0