presenter

Jag har behövt nya träningsskor länge nu men har aldrig ens haft lust att köpa några för jag har inte haft lust att träna. Nu har jag däremot lite mål för 2013 vilket innebär att jag måste komma igång med träningen och då blir det faktiskt roligt att träna. Det blir ju alltid roligare att träna när man har ett mål. 
Men nu till saken.. När jag kom hem häromdagen var det en söt liten fillur som hade köpt ett par skor till mig!
Dom är så snygga och så sköna!
 
 
Nu i samband med flytten och allt så har jag fått köpa lite saker per månad. Jag har behövt massa möbler och sånt. Nåt som jag verkligen verkigen behövt men inte hunnit komma iväg och köpa är en mikro. 
Igår jobbade jag natt och när jag kom hem runt 4 så står det en sprillans ny mikro i mitt kök!
 
 
Tror ni att lilla Mikaela är glad eller?
Dessutom ska jag få gå på Cosmonova och se en isbjörn-film och så ska vi äta middag efter det. 
Jag blir helt tårögd. Så fint är det.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0