perfect day

Vilken underbar ledig dag jag haft. Det började iochförsig med att jag vaknade massor av gånger imorse för att jag mådde illa..mindre kul. Men sedan vaknade jag utan illamående och då åt vi lite frukost - smoothien som jag gjorde igår. Sedan somnade jag om och kom knappt ur sängen.. så jävla trött var jag.
Men efter att någon rent utsagt slitit mig ur sängen så kom jag upp.
Blev en supergod tomatsoppa till lunch och efter det åkte vi och tränade. På väg hem skulle jag in på Clas Ohlson för att köpa batterier och ut kom jag med batterier och ett puzzel på 1000 bitar. Har varit sugen på att lägga puzzel i flera dagar nu! 
Väl hemma la vi lite puzzel och sedan blev det hemmagjord pizza och Gladiatorerna. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0