Superberg

Vill tipsa mina små läsare om en inspirerande blogg.
 
Han skriver om sina företag, sin vardag (får se om jag blir nämnd där någon gång.. haha), men framförallt träning och kost - då han har licenser för PT (personlig tränare) och kostrådgivare.
 
Han ger mycket bra tips till folk och är den klokaste och sundaste människa jag känner. 
Han har hjälpt mig att komma iväg att träna massvis med gånger och han lagar den godaste maten jag någonsin ätit.
 
Gå in och besök hans blogg --> Superberg blogg 
 
Gå även in och tryck på "gilla" på hans sida på facebook --> Superberg Facebook
 
 
En helt gudomlig paj han lagade häromdagen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0