Lägenheten

Tänkte visa er typ ett rum i taget här hemma. Allt är ju verkligen inte klart än och jag vill ta det lite lugnt och tänka ut exakt hur jag vill ha det innan jag börjar shoppa och spika/borra spontant i väggarna..
 
I köket ska det upp en gardin, vardagsrummet/matsal är långt ifrån klart, då jag inte ens har köpt ett matbord. Och jag vet inte vad jag ska ha på väggarna, eller hur möbleringen ska se ut exakt. Som jag har det idag duger just nu men är nog ganska tillfälligt. 
 
Mitt sovrum ska tapetseras om och tapetseraren ska höra av sig snart (vet ej exakt när)
Sedan har jag även en "fejk-balkong". Vet inte riktigt hur jag ska förklara dess utseende, men när den är klar så ska ni får se den med.
 
Badrummet däremot! Det är så gott som klart nu. För en liten stund sedan fixade jag det sista, vilket var att byta ut dusch-slangen och själva kranen. Innan var det en vit plastkran + slang. Fult! Jag har dessutom bytt toa-lock till ett lyxigt, som åker ner långsamt av sig själv, haha. har även satt upp draperi-stången + draperiet, och piffat till det lite med blomma, matta, osv. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0