semester igen


Såja. Nu har jag jobbat mina tvä nätter som hamnade mitt i semestern (för att jag är såå snäll och ställer upp!)
Precis hemkommen och ska sova själv för första gången på nästan två veckor! Kommer bli lite tomt och samtidigt lite skönt..eller..njae.

Imorgonbitti kommer nämligen mamma och hämtar mig ganska tidigt och så ska vi åka till Ikea och köpa en hylla till mitt kök och sedan övningsköra. Ska passa på att slänga in lite tvätt hemma hos dom medans vi åker våra ärenden också. Sedan får vi se hur kvällen blir. Kanske tar en date med tvn i min ensamhet, eller så hittar jag på något. Jag är ju världsbäst på att bli rastlös.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0