2012-12-21

Godkväll.
Jag ska snart gå och lägga mig, men tänkte höra av mig här innan dess. 
Idag (klockan är efter 00) är det meningen att jorden ska gå under. Fan vad folk tjatar om det. Jag har en del att göra under dagen så jag har faktiskt inte tid med någon undergång. 
 
I helgen som var så åkte jag på kryssning med en vän till Helsingfors.
Kom hem i måndags och klarade uppkörningen!!!!
båten och en glad tjej som tagit körkort

I tisdags hade vi julbord med jobbet som slutade i en trevlig utgång med mina fina kollegor + Tova!
Några av mina favorittjejer som var med! (vi var väldigt många som gick ut)
 
Tova och jag
 
Sov två timmar natten till igår. Jag kom hem halv sju på morgonen och skulle gå upp klockan nio för att jobba. JA, jag får skylla mig själv! Men fan vad jobbigt det var. På tunnelbanan på väg till jobbet trodde jag att jag skulle dö. Gick av halvvägs för att andas friskluft. Haha. Men när jag väl kom igång på jobbet så gick det förvånansvärt bra. 
 
Idag har jag också jobbat och sedan mötte jag upp min gamla vän Alexandra och åt på Vapiano. Det var så roligt att träffa henne! Måste göra det snart igen. 
 
Nu håller jag på att somna sittandes. Ska ta ett snack med kudden. 
Godnatt !
 


Kommentarer
Alex

Jaa vi måste verkligen ses snart igen, ;p <3

2012-12-22 @ 01:32:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0