Som ny!

Nu har vi fixat klart i min lägenhet och den känns som ny! Jag och mamma var på Ikea igår, medan M var kvar i min lya och gick ut och sprang. När jag kom hem köpte jag varsin kebab med bröd och sedan blev det några avsnitt av Prison Break. Vaknade strax efter nio imorse, käkade frukost på balkongen och sedan började vi fixa här hemma! Nu är det äntligen klart och jag är supernöjd! Går som sagt inte att göra så mycket med 28 kvadrat, men det här är nog så bra som det kan bli. Nu är det som att jag har två rum. I'm so happy! Tack prinsen!
Före:
Nu:


Kommentarer
Jenny

Åh vad fint du bor! :)

2012-08-16 @ 12:38:54
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0