Senaste dagarna

Hej på er! Har inte varit så flitig när det gäller uppdateringen..haft lite annat för mig helt enkelt. Ni kan få veta lite utav det jag gjort:
I onsdags-kväll kom Cissi hit, så vi satte oss på balkongen och drack lite vin och drinkar. Sedan blev det en kort, spontan-utgång. Det var trevligt!

I torsdags blev det myskväll med prinsen

Sedan blev det helg och dags för vinkväll med jobbtjejerna!

I lördags åkte jag in till stan och tittade på midnattsloppet! Åkte in med pappas familj för min låtsasmamma, hennes bror och hans flickvän skulle springa. Var även folk från jobbet som sprang, så efteråt mötte jag upp en liten fillur som jag också passade på att sova hos i stan så det blev nära till dagpasset morgonen därpå!

Jobbade ju som sagt i söndags och medan jag var på jobbet så blev jag så sjukt sugen på sushi så jag flirtade till mig ett fint sällskap som jag åt med efter jobbet! Jag har ätit sushi tre eller fyra gånger nu och jag tycker det är SÅ gott! Det är verkligen en maträtt som man helt plötsligt kan bli riktigt sugen på. Avokado och lax äter jag!
Måndag/tisdag blev det mest jobb. Simmade även i måndags - sjukt kul. I tisdags var jag bara hemma själv på kvällen. fullkomligt KLÄTTRADE på väggarna! Inte van vid att vara själv nuförtiden. Tack gode gud för det! Har alltid trott att jag har en gnutta ensamvarg i mig..jag har iallafall haft det förut..men nu vet jag inte. Eller så är det för att jag kommer så bra överens och verkligen trivs med sällskapet jag brukar ha!

Så.. igår då. Jobbade dag och sedan hade vi team-aktivitet med jobbet! Vi hade fem-kamp på Gröna Lund, vilket var skitkul. Mitt lag kom tvåa, wey. Sedan käkade vi tvårätters-middag där. Åkte även Insane, Fritt fall och Extreme! Åkte hem tidigt eftersom det var tidig uppgång idag.

Och så avslutar vi med det allra roligaste!! Idag hade jag halkbana som jag även klarade! Det var givande och roligt och jag är stolt över lilla mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0