2012-08-13

Godkväll!
I förrgår blev det som sagt balkonghäng och supergod mat efter det! Jag åt så mycket och blev så mätt att jag somnade som en stock i soffan direkt efter. Hann inte ens duka undan, haha. Vi kollade nämligen på den första Batman-filmen. Och när den var slut vaknade jag, tog två steg till badrummet och borstade tänderna och sedan två steg till sängen och somnade om. Trött tjej!

Blev hemmagjord schnitzel och hemmagjorda pommes! Så jävla gott!

Vi skulle ju begett oss till simhallen igår, men jag hade nog missuppfattat när jag trodde att de öppnade på en söndag..så vi bestämde oss istället för att möblera om hemma hos mig! Det går inte att göra så mycket med 28 kvadrat, men jag är faktiskt sjukt nöjd, bara lite saker som fattas. Ska till Ikea imorgon och kolla om det finns så kanske ni får bilder sedan!

Idag har jag varit på bio med lillebror Anton, vi såg Ice Age 4 och den var helt okej bra! tycker att alla Ice Age är roliga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0