blogg nr 2 igång

Jag har skaffat en ny blogg. Eller jag ska fortsätta blogga här precis som vanligt och skriva om mina dagar, men jag känner att jag inte kan skriva ut allt. Det finns vissa människor som jag vet läser min blogg, som jag inte vill dela med mig av mina tankar till. Det blir opassande. Så nu har jag en annan blogg som är lösenordsskyddad där jag skriver mina privata tankar. Den är främst till för mig själv, men också för mina närmsta (om dom vill)

Det känns faktiskt bra. Ibland har jag så sjukt mycket jag vill få ur mig, men samtidigt inte vet var jag ska skriva det. Jag gillar ju att skriva, så nu tänkte jag utnyttja det. Det är så sjukt skönt när man har så mycket man vill säga, men inte är en människa som pratar så mycket. Jag tycker ibland att det är svårt att prata. Rädd för att säga fel och bli missförstådd eller missförstå. Då är det lättare att skriva så fingrarna värker.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0