I fredags

Helvete då. Hade skrivit hela inlägget och sedan fuckade allt sig så försvann det. Men jag skriver om i en kortare version.

Jag, David och hans mamma Maria började laga mat runt halv tre. Sedan kom alla gäster klockan 19. Vi slog ihop och firade oss tre eftersom vi fyllt år i april och maj. Vi åt och drack gott och öppnade fina presenter som jag visar snart. Det var 25 pers där, varav bland annat mamma & Anders & mina och Davids vänner. Vi skulle egentligen åkt in till stan och busat men det blev så sent så vi blandade lite drinkar och lyssnade på musik i Davids källare istället.

Hade på mig en rosa spetsklänning:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0