Sunny Sunday

Visst var det så himlans fint väder igår? Solen sken som bara den!
Jag vaknade runt elva och gick upp och åt stor frulle med familjen. David sov som en stock så han fick inte vara med. Sedan åkte jag, mamma och Sandra (Anders dotter) till Vällingby och David åkte hem till sig. Vi kollade runt lite, men hittade inget..buh
Mamma körde mig till David och så somnade jag pladask i soffan. Sedan blev det söndagsmiddag med Davids ena bror, hans flickvän, barn och resten av Davids familj. Efter det poppade vi popcorn, kollade på Big Brother och Solsidan!

Söndagsmiddag. Lax med linssallad, grönsallad, brieost och keso. Såklart är ketchupen med där till höger.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0