Fredag + Lördag

Igår var jag hemma på dagen, sedan köpte jag present till min lillasyster och efter det in till jobbet. Jobbade från 19-04. Fick skjuts hem av Stammas pojkvän, så jävla skönt! Måste skaffa körkort snart..

Idag vaknade jag av att David kramade om mig. Om jag ville gå upp? NEJ.
Men min syster Sofia fyllde 13 igår så det är klart att jag ville komma dit och fira henne. Var ute hos pappa klockan 13, aptrött och förkyld. Men det var trevligt! Vi åt goda pajer med sallad, sedan blev det prinsesstårta och kakor! Jag klagar inte!



Pappa (med någon konstig min?) och Anton, jag och Fia!

Anton och jag. Sitter precis framför fönstret där solen lyser in så det blev lite konstigt ljus.

Ikväll ska jag bara vara hemma hos mamma. Jag är helt slut! Vad ska ni göra? Går det något bra på tv? Jag har ingen aning.. antingen jobbar jag eller så är jag ute på lördagar..hehe


Kommentarer
mia

hej skrutt ! ville batra tala om att nu är faster hemma igen från sumpans heta nattliv klockan är 23,30ligger nu i sängen (ENSAM) inte helt nykter. kl 9.00 går bilen till gymmet,känns väl så där just nu:( kraaaaaaaaaaaam !

2011-03-05 @ 23:35:17
Mikaela

Haha, och själv har jag degat hela kvällen lång (spiknykter) och ignorerat alla "ska du med ut ikväll?"-sms. Imorgon blir det sovmorgon för min del! Sedan plugg. Hoppas på en icke-svett-natt och att jag kan andas normalt även fast jag är så förkyld. Så vi är två om att det känns ganska sådär! KRAMIS

2011-03-06 @ 00:22:47
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0