The OC

Kollade ni på OC när det gick på tv förut? Jag gjorde det. Följde det slaviskt. Och nu var det så längesen det gick att jag glömt bort en hel del och då är det ju alldeles perfekt att de går i repris klockan 15 varje vardag! Haha. Misha Barton (Marissa Cooper) var min absoluta idol. Tycker hon var så fin och ball. Och så hade jag en crush på Adam Brody (Seth Cohen) haha. Jag har inte varit tjejen som var kär i Brad Pitt och alla dom där kändisarna som alla tycker är så snygga. Men just han, Adam Brody, han tyckte jag om. Haha. Jag tyckte han var så söt och snäll. Precis som David?

Någon likhet?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0