natti natti

Åkte hem till Krille i eftermiddags. Pluggade lite och kollade lite på en sjuk film, någon slags parodi på en massa musikalfilmer. Faktiskt väldigt rolig, haha. Sedan somnade jag som en stock i soffan och sov i över en timma. Somnar ofta där hemma, så himla skönt! Krille älskar att sova själv, så han väcker aldrig någon som sover och gör allt för att inte störa, det är emot hans principer, haha.

När jag vaknade var klockan runt halv åtta och vi tog en sväng upp till Vällingby. Gick ett ärende åt mamma i matbutiken och tog sedan bussen hem. Åt mammas goda falukorv i ugn och kollade på tv med henne. Vi var ensamma hemma så det blev lite tjejkväll (+ Tigger såklart, haha. Han ska alltid vara med)

Nu ligger jag i sängen och är tröttis. David kommer hem om ett litet tag. Om jag hinner somna är jag övertygad om att jag vaknar av en puss när han kommer. Hihi


Titta vilken otroligt söt katt jag har.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0