?!#%&

Jag vill dö. Nej jag skoja bara. Men vi hade så jävla roligt igår! Helt klart topp två. Började hemma hos mig med vin, pringels, Big brother, musik, tjejsnack. Tog den vanliga bussen 23.55 från mig och begav oss mot Collage. Lika festligt som vanligt. Sedan White! Brukar ta 4.25-bussen hem men när klockan var fyra så hade vi så jävla kul så vi körde en timme till. När vi gick så hade tunnelbanan börjat gå och jag tog även första spårvagnen klockan 5.49, haha. Ensam och packad. Nöjd med livet.

Idag är det andra bullar. När jag vaknade runt halv tolv var jag fortfarande påverkad och jag känner bara hur allt går i slow motion idag. Mina ögon är halvt stängda och jag känner mig totalt mörbultad. Överkörd. Virrig. Fan vad synd det är om mig, ellerhur? Nej, jag får skylla mig själv och gårdagen var fan värd detta mående!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0