tvätt och plugg

Jag och David vaknade vid halv tolv idag, skönt med sovmorgon för oss båda.
Sedan började jag sortera tvätt och David handlade bröd till frukosten.
När han kom hem gick vi ner till tvättstugan och slängde in fyra maskiner och sedan gjorde vi frulle.
Nu är vi äntligen klara med all tvätt och jag sitter och skriver på mitt arbete som handlar om samkönade äktenskap i Kalifornien där de har haft lite svårt att bestämma sig om homosexuella ska få gifta sig eller inte.. intressant men tråkigt när man "måste" göra ett arbete om det.
David ska iväg och gymma + jobba ikväll och jag ska skriva klart detta. Duscha ska jag också, och raka benen. Eller raka allt en kvinna behöver raka tror jag. Men benen är fan värst. Snart kan jag gå barbent i arton minus utan att frysa, he.

snygg


Kommentarer
Cassandra

Du är så vacker min älskade vän :) <3

2010-09-23 @ 16:23:05
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0