11 november 2010

Gokväll på er.
Igår gick jag i skolan till 17. En av få gånger jag inte somnade på mattelektionen. Credd till moi.
Köpte två flarror vin på systemet och mötte upp Cissipissi. Vi åkte hem till David, kollade på hipp hipp hora och fick lite mer sällskap av Nisse, Viktor och Tess som kom förbi. Sedan åkte alla utom Tess till Collage. Viktor kom inte in men han hade nog roligt utanför.. haha, nejdå. Jaja. Kör lite snabbt:
Sen,
donken
taxi
hem
sova
vakna
dricka mer vatten än jag trodde fick plats i min mage
frukost
säga hejdå till David som åkte till Amsterdam
gråta lite över att han åker
ringa mamma
somna i soffan
jobba, jobba, jobba
hemfärd
datanörd

Så. Det var förjävligt intressant
David ringde nyss. Dom var på en klubb. Fast han var inne på toan, och ringde mig.  Vi pratade i 2 min och 50 sek. Det kostar väl typ femtusen spänn men det skiter jag i för han är söt.


Kommentarer
Cissipissi

PUSS PÅ DIG :D

2010-11-16 @ 19:19:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0