Onsdag 7/7-2010

Ah. Kunde fan inte sova inatt. Somnade 3 och gick upp innan 8. Vet inte varför..
Satt och la in massa bilder och sedan vaknade lille David. Vi åt frulle och sedan körde mamma mig till Vällingby och hem David med sin resväska. I Vällingby träffade jag på fina Alexandra och så köpte jag en "oral lösning" (haha) för min hosta. Nej men jag hostar som ett jävla as och har gjort det i två veckor nu. Det är skitjobbigt  och det känns som att jag snart ska hosta upp varenda inälva i kroppen. Så hoppas verkligen den här vätskan hjälper. Den smakar exakt som Ouzo. Lika starkt också. Mumma. Hämtade även ut p-piller, växlade tillbaka lite pengar och köpte några cider till fotbollen ikväll. Nu är jag rastlös.. vet inte varför. Jag har en del att göra..packa upp bland annat. Så jävla tråkigt bara!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0