jag åt djur idag (!!!!!)

Hej!
Idag började jag klockan åtta med två tråkiga lektioner.
Efter det hade jag som vanligt håltimme i tre timmar så jag åkte hem till David som inte ens hade en tanke på att vakna för dagen. Han sov till tolv, fem timmar längre än mig och vi gick och la oss samtidigt. Haha.

DAGENS ÄCKLIGA:
När jag kom hem hade jag fortfarande inte ätit frukost och klockan var tio, så jag rostade mig en macka med ost och tog på ett salladsblad. (mackan var väldigt god...)

När jag sedan skulle lägga in salladen i kylen så tyckte jag att den såg liiite konstig ut... kollade närmre...
och ja..det var små äckliga svarta och gröna djur i överallt i hela salladen som jag precis glufsat i mig!

Fattar ni hur jävla äckligt det är? Och hur jävla äcklad jag blev?!

(Ringde mamma i panik)

Jag: mamma! Det var massa djur i salladen jag åt!! Jag säkert precis svalt massa djur!!
Mammas kommentar: ja men vad bra, då kan du ju vara med i alla dom där äckliga programmen som dom vill att man äter levande djur i.

Usch, fy och helvetes blä vad äckligt. Ursäkta franskan.

Well..åkte tillbaka till skolan och hade geografi. Fyfan vad roligt det är! Inte.
Sedan satt jag kvar i skolan från 14-17 och pluggade. Duktig? ja.

Åkte hem till David och käkade korvstroganoff (utan djur-sallad) och kollade lite på tv.
Har precis skrivit en liten sammanfattning på rättskunskapen, men jag kommer aldrig hinna lära mig allt tills på onsdag iallafall.

Såg nu att AIK leder med 1-0
Hata DIF.
(deprimerande inlägg?)



Kommentarer
Cassandra

Hahahahaha! Fyyy faaan vad äckligt! Snart kommer djuren kläcka en massa ägg i dig och det kommer börja krypa under din hud...

2009-09-29 @ 17:01:58
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/
JOSEFIN

EUW, vad vidrigt. har gjort något liknande någon gång. jag spydde efetråt... fyfan..

2009-09-30 @ 12:35:39
URL: http://stendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0