5 timmars runtspringande

Å herregud vad trött jag var när jag kom hem.
Slutade 14.20 och direkt efter det åkte jag till Vällingby, sedan Brommaplan, Alvik, Fridhemsplan, Odenplan, Rådmansgatan, Hötorget och T-centralen för att lämna CVn. Klockan 19 var jag klar, 29 CVn fattigare med ben som spaghetti. Som tur var så hade jag David med mig sedan Alvik. Han var min räddning för dagen. Utan honom hade jag garanterat vänt hem efter Odenplan.
Jag åkte hemåt och David på DIF-matchen. När jag var på väg hem så ringde mamma och sa att Tigger mådde dåligt och att hon skulle ner till Djurakuten med honom. Han hade blivit biten i ena frambenet och hade ont. Men fick lite smärtstillande och antibiotika, så det är lite bättre nu. Han ligger och sover och jamar inte för fulla muggar iallafall.
Jag och mamma har haft en riktig tv-kväll med "Sveriges fulaste hem", "Svenska Hollywoodfruar", "Roast på Berns" och nu "Navy CIS". David är och tar en öl eller två efter fotbollen. Har ännu inte bestämt mig för om jag ska vänta på honom eller gå och lägga mig innan. Hm.

saknar dig. kom hem!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0