tisdag

Kortkort skoldag idag. Whey!

Igårkväll var det jobbigt, jobbigare, jobbigast (böjer man det så?)
whatever, det är iallafall prima ballerina nu igen.

Funderar på att kolla på Ett öga rött. Minns inte om jag sett den. Ska läsa den i skolan nu, så jag tror jag ska kolla på filmen också i eftermiddag för att fräscha upp minnet.

Annars då? Tova kommer hem i eftermiddag! Äntligen får man träffa sin lilla snorunge som flydde till Värmland, haha. Ska ses imorgon över ett glas vin och en jävla massa skitsnack tror jag.

Klockan 19 ikväll blir det debut på Donken Fridhemsplan. Ska på introduktionssamtal. Antar att jag får veta vad jag ska syssla med? Hehe. Samtidigt ska David jobba på någon hockeymatch som DIF spelar. Sedan sover vi hos moi!

Väldigt gammal bild.
känner ni igen mig? Haha!


Kommentarer
maja

har du fått jobb? :D wie

2009-10-06 @ 19:55:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0