söndag

Hallå hallå
Har inte bloggat på ett tag. Har helt enkelt haft fullt upp.
I fredags jobbade jag som sagt 16-20 och sedan var jag med Josefin, Maja och Julia hemma hos mig. Vi drack vin och hade trevligt!
Igår jobbade jag 11-16 och sedan åkte jag hem till David och hade Happy hour med chips och vin. Sedan var jag och David hos Jombe och vid niotiden åkte vi till Gagge som bor vid Rådmansgatan. Han hade massa folk hemma hos sig så det var lajbans.
Drock dock hem ganska tidigt eftersom jag var ganska utmattad efter två dagars jobbande eftersom jag inte ens är van vid det.
Idag vaknade jag klockan tio och åt frukost med David. Sedan fick jag för mig att öppna min kalender och där står det självklart att jag ska jobba idag med. Tur att jag såg det för jag hade inte en jävla aning om det.
Måste plugga geografi. Jag har ju prov imorgon och jag har knappt öppnat boken? Kanske får satsa på omprovsveckan istället..hade ju så mycket att göra i skolan förra veckan så jag hann faktiskt inte plugga geografi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0