tisdag

Hej!
Jag har ju glömt att berätta om min dag, även fast den var ganska lik alla andra veckodagar.
Började klockan 9.30 med spanska. Vi hade som sagt läxförhör, men vet ni vad?
Jag fick 14/15 rätt! Duktigt.
Sedan var det lunch, fisk. Som det alltid är på tisdagar.
Efter det hade vi historia i någon timme och sedan slutade vi.
Men efter skolan var jag och några tjejer tvugna att framkalla bilder till fotokunskapen (som ska vara inlämnat på torsdag), vilket tog ca tre timmar.
Jag åkte hem till David efteråt, och sedan dess har jag kollat på en massa program och som ni vet..bloggat!
Nu ligger jag och David vid varsin liten dator i sängen.
Haha, lite komiskt om man tänker efter.
Det är iallafall bra att han har en svart och jag en vit!


Snart dör batterierna på min lilla dator!
Så godnatt på er!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0