Onsdag

God Kväll!
Idag har jag som sagt suttit och grubblat på denna jäkla historialäxa.
Den är jävligt svår. Och det är väl typ det jag kommit fram till.
Sedan besökte jag fake-solen och försökte ge min icke-bränna lite färg. Lyckades...sådär.
Efter det vandrade jag upp till Vällingby och köpe ett nagellack och en rouge-borste.
Borsten behövdes eftersom att Tigger älskar att leka med den.

Åkte hem till David och åt middag och kollade på alla sjuttio program jag ville se idag.
Okej, inte sjuttio, 2½ men, sex and the city, top model 11 och made in sweden.
Nu ligger jag i sängen med lille Davvan bredvid mig!

Kolla på örngottet som jag ligger på. Det och ett till med hjärtan på, fick David av mig när vi hade varit tillsammans i ca 2 månader. Det står jag älskar dig. Visst var (är) jag gullig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0