massage, tack!

Jag är så himla trött.
Och igårkväll var jag också jättetrött.
Jag och David låg i sängen och jag slumrade till vid tolv.
David hade tagit en lång powernap vid sextiden så han var jävligt pigg och var på "om-jag-inte-kan-sova-så-ska-inte-du-heller-få-sova-humöret"
Jag hatar det humöret. Men jag kan säga att jag även är så ibland också. Ligger och pillar och nyps och hostar till precis när den andra slumrar till. Råkar sparkas lite och vända sig om vääääldigt osmidigt.

..så idag försov jag mig, 30 minuter.
Kutade upp och kom bara fem minuter försent som tur var.
Och både igår och idag har jag haft så himla ont i ryggen. Men David vägrar att massera mig. Han hatar det!
För någon månad sedan sa han
"Det enda som jag ogillar med dig, vet du vad det är?!"
"Nej?"
"Att du ber mig om massage. Jag hatar att massera."

Vet ni vad det enda jag ogillar med honom är?
Att han vägrar massera mig.
Jag skulle fan kunna betala för en kvarts massage varje dag.
Det är så härligt!


Kommentarer
lillan

tur att det är det enda iaf :)

2009-01-08 @ 23:03:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0