tisdag

Hejsan!
Idag var jag och Jenny i skolan en och en halv timme innan vi började.
Vi framkallade foton. Så jävla tråkigt.
Och speciellt när det blir som det blev för Jenny just idag, att när vi har hållt på i över en timme, så är hennes rulle förstörd. Den såg tom ut.
Jag tror vi alla ångrar att vi valde foto.

Sedan hade vi nationellt prov i engelska. Usch på det med. Och usch på allt som jag klagar på, så nu ska jag sluta upp med det.

Har härliga dagar framför mig nu, och det känns ju skönt.
Imorgon har jag spanska, sedan håltimme och efter det svenska och historia.
Kanske fortsätter på min framkallning på håltimmen.
Sedan på kvällen ska jag på fotboll med pappa. AIK-Helsingborg. Heja oss!

På torsdag är jag ledig och mamma kommer och hämtar mig hos David klockan 9 på morgonen.
Vi ska fixa pass till mig.
Sedan ska vi handla mat inför kvällen.
Mamma släpper av mig och maten hemma och sedan åker hon och Anders till landet.
Klockan 7 kommer 11 personer hit och så ska vi grilla och dricka och ha det mysigt. Det är ju valborg!

Resten av helgen är inte planerad för min del.

gammal bild


Kommentarer

Kommer bli fresh to death på torsdag!

Och onsdag då vi tar tre ENKLA poäng!



HATA ALLA!

2009-04-28 @ 18:17:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0