söndag

Halloj!
Igår var jag först på middag hos Jombe och hans familj med Davids familj och sedan träffade jag några gamla klasskompisar från nian. Det var jätteroligt att träffa dom igen!
Idag vaknade jag och David runt halv 12, jag åkte hemåt och spelade TV-spel i ett par timmar. Jag har lånat hem nintendot från pappa som jag och Niklas alltid spelade när vi var små. Det är hur kul som helst och idag kom jag längre än jag någonsin kommit på Mario!
Sedan åkte jag och mamma och solade och efter det åkte jag till David på middag.
Nu har vi precis kollat på "I hennes skor" och nu återstår en dusch och sedan sängen.
Denna skolvecka kommer bli förjävligt jobbig med mycketläxor och prov. Fy i helvete, tack alla för en bra helg!

Som vanligt så hittar jag lite bilder på Davids dator!

Godnatt och Hejdå


Kommentarer
---

Hej Mikaela. Jag undrar om du har några tips om ätstörningar till mig. Det är nämligen så att jag har kommit in i en period då jag bara vill gå ner i vikt. Alla säger att jag är jätte smal, vilket jag innerst inne också vet. Men jag vill bara gå ner i vikt! Det började smått för ett år sedan, men nu börjar det ta över mitt liv. Ja, det känns verkligen så. Varje morgon vaknar jag och tänker 'vad ska jag komma med för undanflykt för att inte behöva äta idag då? En halv knäckemacka och ett äpple får bli dagens måltider'

Men saken är den att jag älskar mat och när jag börjar att äta den middan som mamma lagar så kan jag bara inte sluta. Ex som igår, mamma hade gjort lasagne och äppelpaj till efterrätt och jag kunde bara inte sluta äta! Efteråt så skulle vi se på film (den där som du skrev om tidigare, 'i hennes skor', Jag sa att jag var tvungen att duscha men i själva verket satte jag bara på kranen och började spy i toan. Jag vill inte ha 'Professionell hjälp' för jag vill inte gå upp i vikt. Men jag lider verkligen, jag mår riktigt dåligt. Jag vill klara detta på egen hand men vill samtidigt hitta en balans så att jag fortfarande kan gå ner i vikt.

Jag skulle bli otroligt tacksam om du hade något tips eller förslag om vad jag ska ta mig till. Och förresten skulle du kalla det här anorexi eller bantning eller vad ska man kalla det?

STORA kramar, du verkar vara en underbar person! jag älskar dig

2008-10-20 @ 13:14:43
mikaela

Hej hej (namn?)

Jag hjälper gärna till, men inte via bloggen.

Den här bloggen handlar om mitt liv just nu och inte hur det har sett ut. Jag försöker undvika att prata om ätstörningar eftersom folk kan ta det på så olika sätt.

Men om du vill att jag ska hjälpa dig med stöttning och tips så kan du lägga till mig på msn eller maila mig:

[email protected]

ha det fint!

2008-10-20 @ 15:07:37
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0