helg

Hej!
Jag tänkte skriva något roligt, men jag kommer inte på något roligt. Och jag tänkte lägga upp lite bilder, men jag har ju inte tagit några bilder.
Trist.
Fest.
Jaja. Igår var jag, David, Ian, Jombe och Holmberg hemma hos Anna där några söta tjejer i min klass var!
Det var mycket trevligt. Förutom att någon jävel snodde det sista av mitt vin. Shame on you. Man kan aldrig lämna saker ur syne, även fast det bara är människor man känner i lägenheten.
Jag och David rundade av med en taxi hem till mig och var hemma runt tre-tiden.
Imorse gick vi upp runt halv elva och åt frukost med mamma och Anders.
Nu har David åkt hem och mamma och Anders har åkt och shoppat.
Jag är rastlös!

Ikväll ska jag hem till David. Vi ska fira Abby (deras inneboende) som fyller 21 imorgon! Om vi går ut eller stannar där efter middagen får vi se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0