svinkallt

Gud vad kallt det är ute nu.
Jag tycker framförallt synd om David som måste cykla omkring i det på dagarna eftersom att han är brevbärare.
Det är kallt ute och inne, överallt.
Jag vill bara sätta mig och svettas ihjäl i en bastu.
Eller lägga mig i ett kokhett bad.
Eller bädda ner mig med tusen täcken och filtar.
För tillfället hinner jag inte annat än att nöja mig med en filt.
Men när jag kommer till David så ska jag ta en varm dusch tillsammans med honom och sedan bädda ner mig i soffan med massor av härliga filtar och mysa med världens bästa pojkvän. Underbart.


Kommentarer
Anonym

vill bara påminna dig mikaela att du är väldigt söt! (david ska vara riktigt glad över att få ha dig!) kraamar (:

2008-11-17 @ 18:18:28
mikaela

tack, vad gullig du är :)

vem skrev förresten?

2008-11-17 @ 19:03:38
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0