tisdag

Hej!
Idag började skolan med idrott 08.15. Fotboll utomhus. Helt okej eftersom solen höll sig framme. Senare blev det däremot skitväder.
Därefter hade jag och Jenny våran Topic of the Week där vi pratade om "the moment of truth" - ja, Sanningens ögonblick (programmet)
Vi gick därifrån med ett varsitt VG. Helt okej med tanke på hur mycket saker vi har att göra i skolan just nu.
image1362
Efter det hade vi spanska. Fick reda på att vi ska ha muntligt prov nästa vecka. Bra, jag som fullkomligt suger på att tala. Den saken orkar jag inte tänka på just nu!
Vi hade håltimme som vanligt och sedan bild.
Lagom till jag gick hem slutade det regna för ett tag, skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0