onsdag

Hallå i stugan!
Sitter på jobbet och gör lite utrop. Haha, jag provar att spela in mig själv och det låter ju kul när man själv lyssnar på det!

Vill ni veta en lite rolig sak? Eller definitivt rolig för er, men kanske inte lika rolig för mig.
Om det kommer bort någon från Finland på Centralen så ska jag ropa följande över hela Centralen (många tusen människor):

" Henkilökohtainen kuulutus (förnamn, efternamn)
Olkaa hyvä ja tulkaa SJ asikas palveluun, Lippumyynnin viereen päähalliin."


Det betyder att någon har kommit bort och ska gå till SJ:s kundservice.
Jag hoppas för guds skull att ingen finne tappar bort sig på centralen!


Kommentarer
jenny

HAHAHAHHA!

2008-06-19 @ 16:58:17
Tova

HAHAHA! :D

2008-06-19 @ 20:13:15
URL: http://tovagyllestad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0