tavlan

Jag vet inte om ni missade barnsjukhuset idag, jag glömde påminna om det, men det var iallafall klockan 15.00.
När jag var sjuk och bodde på avdelningarna så fanns inte direkt mycket att göra mellan måltiderna.
Så lilla flitiga Mikaela började intressera sig av broderi. (Lite kärring över det hela kanske, men det var faktiskt roligt, och tiden gick fortare)
Jag gjorde bland annat denna tavla:
image583
Hela tavlan är gjort av korsstygn och föreställer en moulin-rouge-tjej!
(jag gjorde den under i stort sett hela min sjuk-period, så det tog ett tag)


Kommentarer
Linnea

Den är jätte fin :) kommer ihåg när du gjorde den :D pusspuss på dig gumman

2008-01-28 @ 17:43:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0