onsdag 2/1

Hallå i stugan!
Ställde klockan på 11 igårkväll för att jag skulle vara barnvakt vid tre idag, men när klockan ringde tänkte jag fyfan och somnade  om igen. Typiskt mig.
Vaknade vid halv två och fick hur bråttom som helst. Som tur var så ringde Linn's mamma några minuter senare och ställde in barnvakteriet för att Linn skulle leka med en kompis. Så det var bara att andas ut för min del och sätta mig lugnt och sansat och äta frukost.
Efter det tog jag en lång dusch och åkte upp till Vällingby där jag mötte Jenny och Anna, så småningom kom Liza förbi också och än en gång var magaluf-gänget (förutom Tova) samlat. Jag hann bara träffa dom en snabbis eftersom min mobil laddade ur och mobil-beroende som man är så var jag tvungen att åka hem och ladda den.
Lagom till jag kom hem kom också mamma hem och vi åkte och handlade mat på coop! Åker jag inte med så är det lätt hänt att jag får hem fel cola och då blir jag lite småsur. Så för säkerhets skull ser jag nu till att åka med varje gång! 
När jag kom hem var det folk som ville hitta på saker, men ingen visste något speciellt som hände och jag orkar inte sätta mig och leta runt. Åkte hem till David där jag är nu. Han sitter och kollar på fotboll med sin pappa och jag sprang in till datan eftersom jag inte hade bloggat idag. Haha, tönt.
Om det inte händer något ikvällså har jag tagit med mig ett antal filmer som vi kan kolla igenom, så det blir nog mysigt hur vi än gör.
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0