fredag

och sedan över till dagen..
Vaknade halv sju. Det är kämpigt att gå upp nu för tiden måsta jag säga. - Men det går.
Mamma kunde köra mig till skolan så det var skönt. Jag trodde att jag började 8, jag var där 07.40 men det visade sig att jag började 08.25. DAMN IT!
När tiden var inne satte vi oss med svenskaprovet. Jag fick kramp i handen av allt skrivade om vampyrer.
När detta väl var klart (varför går timmen så jäkla fort när man har prov?!) så hade jag håltimme i tre timmar. Tackar och bockar. Nödvändigt? Nej. Jag och Anna satte oss i datasalen och skrev labbrapporten som ska vara inlämnad om drygt en vecka. Skönt att ha den nästan klar.
Sedan lunchade vi..någon pastagratäng...den var sådär men den dög.
Klockan 12 började ekonomin, våran lärare hade privata samtal om betyg med alla grupper, samtidigt som de som var kvar i klassrummet fick arbeta med uppgifter om moms. (jag räknade faktiskt)
Hela klassen fick för övrigt MVG på grupparbetena. Inklusive Mikaela, alltså jag! Halleluja, kors i taket! Trodde jag aldrig. Men ändå jävligt segt att hela klassen fick MVG.. vissa var enligt mig och massa andra, inte värda det. Men men, jag är glad för allas skull iallafall.
Efter det en snabbis upp i cafeterian och sedan matte! Jag och Niklas räknade hela lektionen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0