massa struntprat

Hej igen!
Nu har jag äntligen ropat mitt sista utrop för dagen så nu är det bara att sitta och vänta in att klockan blir 21 så jag kan åka hem till David och soffpotatisa mig framför TV:n som jag gjort hela denna vecka. Det har faktiskt varit skönt.
Jag har varit så otroligt trött idag. Jag och David gick upp jättetidigt eftersom han började klockan 7 och det är trevligt att äta frukost tillsammans. Dessutom har jag svårt att ligga kvar och sova i hans säng medan han är någon annanstans.
Så han kilade iväg kvart i 7 och jag satt med min frukost och min bok och tog det lugnt.
Jag städade lite och åkte hemåt runt 8.
När jag kom hem så gick tiden bara jättefort. Jag gjorde egentligen ingenting speciellt. Jag skulle behövt sova, men tiden bara rann iväg och klockan 11 åkte somsagt jag och mamma till Vällingby.

Imorgon är jag ledig. Hur skönt som helst.
På eftermiddagen/kvällen (inte bestämt tid än) så ska jag och David ta skärgårdsbåten ut till hans landställe på Gällnö. Där är det lite folk och vi ska ha kräftskiva och ha det allmänt jättemysigt!
På dagen imorgon ska jag och mamma handla vin och öl som vi ska ta med till Gällnö. Annars ska jag bara packa lite och åka och möta David när han slutar, för att sedan åka in till stan och fara till sjöss!


Bryggan på Gällnö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0