fredag!

Äntligen helg!
Denna dag började 8.25 med svenska! Vi förberedde redovisningen vi skulle ha på fek-lektionen.
Efter svenskan lyssnade vi på en kille som pratade om EU i aulan. Klockan halv elva gick vi och åt lunch.
Efter lunchen hjälpte krille mig med en läxa, jättesnällt!
Klockan 12.00 hade vi redovisningar, det gick bra. Redovisningen innehöll flera olika ämnen och det var fyra lärare där. Men jag tycker att det i helhet blev riktigt bra. Våran grupp var först och alla har inte redovisat än. dagen avslutades med matte till 14.10!

Denna helg ska bli riktigt rolig! Jag vet inte om jag hinner blogga så mycket på dagarna, just därför skriver jag nu vad jag ska göra:
Ikväll kommer David, Alex, Tova och kanske Arman hem till mig och förar lite, sedan drar vi till Café Umbra där bland annat Hampus har sin skiva! När kalaset är slut åker jag och David hem till mig pch sussar!
Imorgon fyller jag 18 år!
Att då vakna upp hemma med sin pojkvän bredvid sig är ju inte helt fel. Vad mer kan man önska sig i födelsedagspresent? På dagen ska David iväg till skolan och jag ska nog kurera mig..
söndag ska jag, David och hans familj till hans skola på 13 aprilgalan, med bla Henrik Schyffert, Maria Lundqvist och Jessica Sandén, det börjar klockan 15.00.
På måndag är det Hammarby - AIK som gäller!

Peace


Kommentarer
Sara

Grattis på födelsedagen :-D Äntligen myndig :-P

2008-04-12 @ 08:47:59
URL: http://smuppra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0