andra advent

image318

Det är andra advent idag. Jag tänker inte så mycket på det eftersom det är sånt slaskigt, dåligt väder. Jag vill ha snö.
Idag har jag inte gjort mycket alls. Gick som sagt upp ur sängen runt två, käkade frukost/lunch och sedan har jag bara slappat. Mammas bästa vän kom över och kollade på Tigger ett tag, vi fikade och så.
För övrigt är jag ganska trött och har spanskaprov imorgon som jag inte pluggat ett skit till. Kanske ska skita i det? Vi får se hur mycket jag får in i hjärnan under kvällen/natten.
Om en kvart börjar parmamentet. Tyvärr är inte min favvo Bjön Gustavsson med ikväll, men ska kolla ändå!

image319



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0