Teori

Dagen har börjat bra! Känner att jag fått mycket gjort faktiskt. Jag har fixat i badrummet och nu har jag även gjort lite teori. Bilskolan jag kör med är stenhårda. Har fått uppgifter på datan som jag måste vara klar med och få godkänt på minst fem dagar innan jag gör teorin. Har jag inte klarat uppgifterna tills dess så får jag inte skriva provet då. Och det är svårt! Jag har 20 test-försök på mig och man ska klara av fas A, B och C. Det som är svårt är att man måste ha minst 63 av 70 rätt. Har man mindre än så, så får man göra om testet och har därmed 19 försök kvar (och det kommer olika frågor för varje gång). Efter faserna är det även ett sluttest. Förstår ni? Inte så lätt.. men nu har jag iallafall klarat av fas A och B!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0