Sovdags

Bloggade inte på några dagar eftersom jag jobbade 4 nätter på rad, och jag kan lova er - det finns inget att skriva om då. Jag jobbar, åker hem, somnar, vaknar, äter något , somnar igen (för att sova så kort inpå jag börjar som möjligt så jag orkar med natten), vaknar, duschar och åker till jobbet igen. Så håller det på, alla dagar. Haha.
 
Så, veckan då.. 
Imorgon har jag körlektion 13-15, sedan ska jag träffa Tova och på kvällen ska jag in till stan och äta sushi med mannen min. 
På onsdag ska jag träffa Cissiluren efter hon har slutat jobba på eftermiddagen och sedan hoppas jag på att få spendera lite tid med M på tor/fre eftersom vi är lediga tillsammans då. Jobbar natt lör, sön, mån. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0