sova?

Åh, jag kan inte sova. Har sovit skitdåligt sedan vi gick och la oss vid halv ett. Jag är verkligen superkräsen när det gäller sovsällskap. Jag måste vänja mig vid att sova med en person för att kunna slappna av och sova en hel natt i sträck. (så vi får fan hoppas att jag vänjer mig snart för vi ska sova i samma dubbelsäng i 7 nätter nu, haha)

Jag tror att jag har en aning resfeber också faktiskt. Jag är inte direkt bekväm i att flyga, då jag ogillar start & landning, + att jag blir så helvetes rastlös. Och så har jag (och har alltid haft) lite separationsångest från folk och jag har väldigt lätt för att sakna mina nära och kära. (även fast det bara är några dagar!)

Och nu lät det som att jag tycker allt är piss, men det tycker jag verkligen inte. Jag har sett fram emot min semester länge nu och det ska bli så himla skönt att komma iväg till sol & bad med min bästa vän!

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0