update

I helgen åkte jag och Cissi ut till Blidö med vänner. Vi var runt 15 personer och det var helt underbart att få komma iväg några dagar! Kom hem i söndags-eftermiddag och jobbade sedan natt. Jobbade även måndag och tisdag.

Igår städade jag på dagen och på kvällen övningskörde jag med mamma och passade på att handla massa mat. Sedan lekte jag kock och gjorde en god köttfärslimpa som jag delade med mitt sällskap som kom hit.

Idag har det varit lugnt, skulle simmat, men alla simhallar har tydligen sommarstängt(?!) Vilket skit-påhitt. Dom öppnar den 12e augusti igen och då jävlar! Åkte hem och delade på en pizza på soliga balkongen istället.

Nu på kvällen har jag övningskört igen. Åkte ut till Ekerö och hälsade på min faster som fyller år idag! Pappa och familjen var där också. Mysigt att se dem!
idag:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0