hello again

Hej på er.

Mår väl helt okej nu, för den intresserade.
Kom på mig själv med att jag faktiskt skriver den här bloggen för min egen skull och för att jag ska kunna gå tillbaka och kolla vad jag gjort om dagarna, och det vill jag faktiskt fortsätta med, så nu kommer en liten uppdatering iallafall.

Ons, tors, fre jobbade jag natt, så där finns det inte mycket att berätta.

I lördags tog jag sovmorgon och vid 16-tiden kom mitt sällskap förbi. Vi åt pizza och pratade lite. Jag ville prata av mig lite och den här människan är någon jag verkligen litar på, så det kändes bra. Sedan blev det en promenad, två filmer och Sommar i P1, någonstans däremellan slängde jag ihop en sallad till middag. Mysigt att bara ligga nerbäddad när det är dåligt väder som det var då. Vi somnade väl runt 3-4, ops!

Båda filmerna började bra, men Bad ass spårade ur som fan i slutet och the last house to the left blev så jävla obehaglig efter ett tag, och slutet sög.

Igår vaknade vi runt 11, och vid 13-tiden kom mamma och hämtade mig så övn-körde jag till Ikea, hon och Anders skulle dit och byta en lampa, och jag fick lite saker också (antagligen för att jag är så söt och snäll...)
Ville få min lägenhet lite ljusare. Jag har typ bara mörka möbler och gardiner. Blev lite bättre iallafall!
På kvällen åkte jag över till Cissi, dit Krille, Isaac och Tova också kom. Vi drack vin, lyssnade på musik och hade allmänt trevligt! Vid 12-tiden åkte killarna hem för att de skulle jobba idag, och vi tjejer drog till Patricia och dansade med bögar! Sedan sov jag hos Cissi!
Mina fina vänner igår!

Idag sov vi till 11 och sedan jobbade jag 12:30-19. Blir en lugn kväll framför TV:n.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0