Två lediga dagar!

Hallå i stugorna! Som ni redan vet har jag jobbat mycket, och dessutom tog jag ett extrapass i söndags också när jag skulle varit ledig. Men igår och idag har jag iallafall haft ledigt! Igår sov jag mest på dagen och på kvällen mötte jag upp Cissi och några jobbarkompisar på Laughing duck, träffade även några andra vänner där som vi spenderade mestadels av kvällen med! När vi hade tagit några glas vin där så åkte vi till Vickans! Vart hemgång vid tresnåret (tycker 5-ställen borde ha öppet på måndagar också!)

Så idag har jag (som vanligt) sovit på dagen, men vid femsnåret tog jag mig i kragen och åkte till Vällingby för att möta upp mammsen. Det blev lite shopping, bland annat detta:


+ underkläder, en klocka och en kofta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0