Lite nytt


Två tröjor. Den första är orange men den ser röd ut. Den är som en magtröja typ. I Love it. Har en likadan svart också. Den andra är brun/orange och jätteskön. Den har "hängiga" armar.

Linne med ficka på bröstet. Hade detta linne på senaste vimmelbilden så kolla längre ner bland inläggen om ni vill se den riktiga färgen. Allt ser så rött ut när jag tar med min mobilkamera.

Gul somrig klänning med knytning i nacken. Ganska kort och volanger över hela klänningen!

Klarblå kjol som jag också haft på en bild från Collage. Den är ganska lång och jag har den precis under naveln med en kort tröja till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0